Coordinación de Igualdad y Convivencia

CARTEL MUJERv .redimensionada

Divendres a l'hora del pati comptarem a l'IES Oleana amb Trinidad Galán, Rocío Cintero i M. Pilar García, professores del conservatori de Requena, que ens oferiran el concert "LES DONES I L'ART", i ho faran acompanyades d'alumnes del grup Fórmula de Igualdad del nostre centre, que llegiran diversos textos com a celebració del 8 de Març.

erewrewre

Dimecres, 14 de febrer, podrem gaudir al Teatro Principal de Requenadel monòleg de Pamela Palenciano "No sólo duelen los golpes".
Es tracta d'un monòleg sobre la violència de gènere que està recorrent tot l'estat amb un gran èxit.L'actriu, a més de posar-se en la pell d'una parella adolescent que té una relació de violència,extrau d'una manera excel·lent totes les idees que hi ha a la base d'aquest tipus de relació. L'activitat està promoguda per la coordinació d'igualtat de tots els centres de la localitat i impulsada i patrocinada per la Regidoria d'Igualtat de Requena. Assistirà, per tant, alumnat dels dos IES, de l'EPA i de l'Escola de Viticultors.

Dibujo2

Des de hui fins el 16 de febrer tindrem a l'IES Oleana l'exposició "Nosaltres, les escriptores valencianes en el temps", que intenta apropar-nos un seguit d'escriptores valencianes des de l'època medieval fins a l'actualitat.

El 25 de novembre, un any més, vam reivindicar al nostre centre que queda molt per fer contra la violència de gènere. En aquesta ocasió, les setmanes prèvies tingué lloc un concurs de vídeos amb el títol «Dóna-li la volta al sexisme», en els quals a través de les tutories l'alumnat havia de desmuntar la lletra de diverses cançons sexistes i gravar-les amb una de nova. Durant la setmana del 25 de novembre s'anaren projectant durant els patis els vídeos presentats, i divendres 24 es donaren els premis als grups guanyadors, que van ser dos de 1r cicle i altres dos de 2n cicle d'ESO.

Leer más: 25 DE NOVEMBRE, DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE, DÓNA-LI LA VOLTA AL SEXISME