Coordinación de Igualdad y Convivencia

Aquest 8 de març el celebrarem a l'Oleana amb el 1r Concurs Gestos per la Igualtat. Volem visibilitzar aquelles situacions de la vida quotidiana en què la igualtat de xiques i xics continua sent un somni.

Qualsevol manifestació artística serà benvinguda (contes, poemes, fotografies, dibuixos, anuncis...), i en qualsevol llengua.

El termini de presentació serà el 6 de març a les 10h (es poden deixar els treballs a la consergeria del centre)

A partir del 8 de març, s'exposaran a la sala Multiusos de l'institut. I a l'hora del pati es donaran els premis (un per cada cicle i modalitat). Hi haurà un últim premi per votació popular que serà lliurat més endavant.

castellano.jpg

Un any més l'Oleana s'ha tenyit de morat i negre. Com ja fa uns quants 25 de novembre, no volguérem deixar passar l'ocasió que ens ofereix aquest dia per conscienciar el nostre alumnat de la necessitat de combatre un dels problemes més greus que pateix hui en dia la nostra societat.

És per això que durant un parell de setmanes han estat diverses les activitats que s'han fet al centre.

El grup d'alumnes FdI (Fórmula d'Igualtat) de l'Oleana protagonitzaren una performance contra la violència de gènere durant el pati a l'aula multiusos, performance que hagueren de repetir un segon dia per la demanda d'assistència.

(Cliqueu a la foto per accedir al vídeo)

IMG 20161128 105047 B

Leer más: 25N DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE