El 25 de novembre, un any més, vam reivindicar al nostre centre que queda molt per fer contra la violència de gènere. En aquesta ocasió, les setmanes prèvies tingué lloc un concurs de vídeos amb el títol «Dóna-li la volta al sexisme», en els quals a través de les tutories l'alumnat havia de desmuntar la lletra de diverses cançons sexistes i gravar-les amb una de nova. Durant la setmana del 25 de novembre s'anaren projectant durant els patis els vídeos presentats, i divendres 24 es donaren els premis als grups guanyadors, que van ser dos de 1r cicle i altres dos de 2n cicle d'ESO.

El 1r premi de 1r cicle va ser per a les alumnes de 2nD Yvonne Torres, Nerea Ruiz, Noah Torres i Alba Serrano. El 2n premi de 1r cicle va ser per a Raúl Donato, Héctor García, Adina Alexandra Ilie i Marina Ferrer, de 1r A. El 1r premi de 2n cicle, al seu torn, per a les alumnes de 3rC Lucía Bastidas, Aroa Expósito, Marina González, Núria Lloria, Sofía Martínez, Rosalinda Navarro, Ruth Peña, Ainhoa Quevedo, Ángela Sáez i Rocío Sáez. I, finalment, el 2n de premi de 2n cicle els correspongué a Andrea Lozano, Ysabela Mero, Ariadna Hernández, Álvaro Cárcel i Javier Valle, de PR4.

D'altra banda, diumenge 26 de novembre, alumnes del grup Fórmula de Igualdad acudiren a València a la celebració de l'IgualmentFest, una jornada promoguda per la Regidoria d'Igualtat que tenia com a objectiu conscienciar de la importància de treballar dia a dia als nostres centres contra la violència de gènere. A aquesta jornada acudiren Mónica García, Aitor Quevedo, Dani Rodrigo i María de Alba, i presentaren la performance que l'any passat realitzàrem al centre per a commemorar el 25 de novembre.

IMG 20171126 WA0013.redimensionada

IMG 20171126 WA0016.redimensionada